Benimki 5 ay 20 günlük şu an, doktoru 5 aylık olunca tadıma başla 6 aylıkta öğün olarak yemesi gerekiyor alışsın demişti, yumurtaya alerjisi olduğunu öğrendik yanağındaki egzemadan, alerji doktorumuz da başlasın yemeye günde iki yemek kaşığı kadar yesin emzirmeden önce ver lezzetli gelsin dedi, 6 aylık olunca 200 ml kadar yemesi lazımmış, bizimki şimdilik yalayıp tükürüyo muz yoğurt filan denedim de, bakalım nasıl olacak