Rabiiul gokturk_mom kızıma koldan D kullanıyordum oğlana o Ocean marka kullanıyorum kızımın ki bittiği için kızıma da Ocean dan bebiş’e verileni kullanıyorum
hindilisalam sraaaknc 1 aydan 3 aya kadar falan herhalde tam hatırlamıyorum şu an 11,5 aylık bi ishal durumu var yine kullanıyoruz ihtiyaca göre
gokturk_mom Bana doktor motiflor drops önerdi d vitamini kullanmana gerek yok bunu kullanırken dedi ama kullanan yok galiba o markayı
ecemciniiz gokturk_mom D vitamini: Ocean D3 Probiyotik: BioGaia (ya da forbiome minies) Gaz için: Metsil damla
ecemciniiz mirzamihraveannesi yani sabah 5 damla akşam 5 damla şeklinde kullanıyoruz. Gaz problemimiz azaldı diyebilirim. Pıt pıt bırakıoruz gazıb😅