ozdenizzz gokturk_mom d vitamini ocean kullandım içerik olarak beğendim. Probiyotik de belli bir aya kadar bence kullanılmalı biz forbiome ile başladık ilk 6 ay doktorumuz sonra kesebilirsiniz demişti ama ben araştırmalarım ve eczacı arkadaşlarımla da konuştum tabi çok makale de okudum bilinenin aksine probiyotik bağırsak tembelliği yapmazmış ben bi süre daha bir kaç marka değiştirerek devam ettim 1 yaşına giricekler kakalarında bi sıkıntı gördüğüm zaman takviye olarak veriyorum evimde de muhakkak bulundururum çünkü antibiyotik kullanırken bebeklerin probiyotik de kullanması gerekiyor diye.
tazeanne1301 gokturk_mom probiyotik olarak Forbiome minies kullanıyoruz yenidoğan denkinde gaz damlaları bi işe yatamadı hatta daha kötü yaptı bize bu çok iyi geldi 4 aylık hala devam ediyoruz d vit olrak da ocean
hunilimomy gokturk_mom klaire Labs kullandik probiyotik. D vitamini önce ocean sonra wellcare kullandık
simss124 ozdenizzz antibiyotik kullanımı bittikten sonra kullanılması gerekiyor aynı anda kullanıldığında antibiyotik yararlı bakterileri de yok ediyor
burcusuu D vitamini Ocean kullanıyorum, doğum Vajinal yolla olduğu için probiyotik kullanmadım tavsiye ile. Vicdan yaptım Bir kez bigaia kullandım çocuk kafayı yedi ağlamaktan bıraktım.
mrv129_ Bende ocean kullanıyorum probiotik olarakta dr önerdi trobiotik var düzenli verdim hiç gaz yaşamadık hatta ek gıda zamanındada baya faydası oldu kabızlık yaşamadık
mcce Probiyotik olarak doktor tavsiyesiyle velavit denedik sonra trubiotic kullanmaya başladık hala ara ara kabızlık sorunu yaşayacaklarında kullanırım.
ozdenizzz simss124 işte tam olarak onun için antibiyotik kullanırken öneriyorlar ya probiyotiği. Antibiyotik yararlı bakterileri de öldürdüğü için probiyotik desteğini aynı anda sağlıyorsun. 10 gün antibiyotik kullandığını düşünsene bebeğin probiyotik o zaman vermezsen ne olur o bağırsaklar. Tabi herkes kendi doktoru ne diyorsa öyle yapsın benim ikiz olduğu için takipli 3 doktoru var üçüde bana bu şekilde önerdi ben öyle yapıyorum araştırdım da.