Defalarca mastit olmuş bi insan olarak yazıyorum. Doktora gitmen için yüksek ateş ve memede kızarıklık olması lazım. Öyle bir durumda eğer göğsün çok kızarık değilse antibiyotik veriyorlar. Verdikleri antibiyotik augmentin biz emziren anneler bunu kullanabiliyoruz çünkü. Şu ara hastaneye gitme bence. Eğer ateşin varsa da yapılacak işlem antibiyotik olacak. çok kötü olduysa göğsün tamamen kızardıysa ve kitlelerde emzirmene rağmen azalma olmuyorsa cerrahi işlem uygulanır. Yapacağın şey şu an bollca emzirmek. Duş al sonra al bebeğini emzir en iyi açan şey bebeğin emmesi. Peşine sertlik duruyorsa küçük bir bezi al eline sucak su koy yanına bezi sıcak suya batırıp sertliğin olduğu yere yuvarlayarak masaj yap bastıra bastıra, bir de saat yönünde masaj yap bastırarak sonra sağım yap. Masajı eşin yapsa daha iyi güçlü yapar. Sağımı emzirme sonrası yap çok sürekli de yapınca süt üretimi artıyor unutma