Koalina İyi günler hanımlar dün post açtım cvp veren olmadı daha önce göğüslerim Mastit oldum sol göğsümde sertlikler var ve ağrı yapıyor yarın hastaneye gidicem korkuyorum hastaneye gitmeyede antibiyotikle erirmi yaşayanlar varmı😭
Sevda6767 Koalina canım bilgim yok umarım bilgisi olanlar yazar ama ben de sütten kestim üç gündür çok ağrıyor ve çok sert ben de mastit ten korkuyorum
[silindi] Koalina benim erimedi iğne ile çektiler.igne acisiz sonrasında da acımıyor. Siz gidin genel cerrahiye onlar usg ile bakılıp uygun tedavi verilecektir. Geçmiş olsun
Derin17 Koalina Koalina ben sürekli sağmıştım masaj yaparak geçmişti ama tabi Bi doktorun görmesinde fayda var geçmiyorsa
Koalina Halilmert 3 hafta falan oldu sanırım antibiyotik kullandım sağ göğsümden başladı sola şıçradı sertlik dün fazlalaştı ağrı ile 😔
Halilmert Koalina Allah Allah bende olmustum antibiyotik kullanmıştım o sertlik benimde geçmedi ilk zamanlar ama bolca emzirdim 2. Haftanın sonu geçmişti çok emzir ama hastaneye de git bi istersen
Sevda6767 Koalina sagdim canım iki gün ama annem sen sagdikca süt üretimi devam eder bırak sagmayi dedi. Taş gibi şimdi. Dediğin gibi hastaneye gitmeye de korkuyorum
Koalina Derin17 Mesirmiyorum zaten sürekli sağıyorum sıcak suyla yıkıyorum masaj yapıyorum yarın gidicem mecbur😭
Koalina Halilmert Maalesef emziremiyorum artık sağarak veriyorum masaj yapıyorum yarın hastaneye gidicem mecbur 😭
Bebeminnie Koalina sağımdan önce sıcak su uygula, sağdıktan sonra da buz koy göğsüne damarlae büzüşsün tekrar tıkanma olmasın
Derin17 Koalina su torbasıyla hafif sıcak su koyun mümkünse masajı Bi başkası yapsın rahatlatır biraz, çok geçmiş olsun
Koalina Bebeminnie sıcak su ile yıkıyorum masaj yapıyorum ama buz denemedim hiç sürekli sağıyorumda ağrıtmaya başladı yarın mecbur doktora gidicem😭