Elvinemine benimkinin saçları var, kıvırcık. Önlere düştüğü için zor bela önlerini topluyorum sadece. Lastik toka dışında toka taktığımda çekiştiriyor tutmuyor kafasında 😂 bazen dışarı çıkarken yarım saat uğraşıyorum güzelce topluyorum, kapıdan çıktığımızda bakıyorum hiçbir şey kalmamış 🤦🏻♀️ bizim kadar sevmiyorlar saçla uğraşılmasını