Kızlar ya ben artık bilmiyorum napayimmm.kizimin ilk 6ay saçı döküldü sonra uzadı.yani o zamnda azda olsa saçı vardı yani toka kullaniyordum.nryse ben bu koca kadınların gazına geldim kızımın saçını 15ayllikken kel yaptım güya gür saçı olacakmış.ayy ellerim kirilaydi.kac aylar oldu 1yili geliyor az kalsın saçı uzanmiyor.simdi.amma birazcık saçı var toplayabilirim.simdide kizm izin vermiyor.topluyorum güzel ve iki dakika sonra tokalar yerlerde.hamileykende sonradanda bı sürü toka almışdım.hepsi yerlerde 🤦😤ben napayım nasıl yapayimki bu kız tokayi sevsin.eskiden kzimin saçını süslü topluyordum şimdi sanki bakimsiz kiz çocuğu gibi görünüyor için kan ağlıyor.bende isterim kızımin saçını hərgün yeni bı desenle toplamayi amma olmuyor 😢😥