vy_ tazeanneyimbennn tencere süzgeç ikisi bir arada olan bebek tenceresinin stoklarını bekliyordum zaten aklıma o yatmıştı sadece daha sağlıklı olur
aslanmomy vy_ benim evde küçük tencere vardı onuda almadım ama sizin yoksa onu alabilirsiniz o kullanışlı
vy_ morbulutlu zaten ilk başlarda bir hevesle yapıyoruz sonra çocuklara özel yemek yapmayı bence herkes bırakıyor diye düşünüyorum 😂
mamabear_ vy_ bebeğiniz hareketli ve desteksizseniz işinizi kolaylaştırır. Çok gerekli gibi görünmese de beni epey rahatlatmıştı. Tabi ben yine çatalla ezdim ama çorbaları için vs mikser kısmını kullandım hep. Hatta 21 aylık kızım hala kullanıyorum
momas vy_ tencere aparatı vardı bende içine koyuyorsun delikli metal aynı işi görüyordu almadım o yüzden bence gereksiz bi de az kullanılan bişey
ozlem0303 vy_ evde fazla elektronik eşyadan bisey degil bence. Tencere daha mantıklı veya tencereye takılan aparat oluyormuş.
sarikavun vy_ bence gerekli. Elim ayagim oldu benim o makina. Philipsin var bi parcasini kirdim yenisini bekliuorum servisten. Gelsin kullanmaya devam edecegim. Bebegim 1 yasinda bu arada.