İlk bebeğimde almıştım benim elim ayağım olur kendisi 7 yıl oldu tepe tepe kullandım yemeklerin yanına sebze haşlamasında kullandım hep. Bana tencere tavadan daha pratik geliyor. Şimdi ikinci bebeğime kullanıyorum. Kavanoz mamaları yaparken bir nimet benim için.