Urassmom34 momdiary06 dün çok kötü bi gece geçirdik fitil attım hala kakasını yapmadı, zaten 10 günde yaptığı kaka miktarı da o kadar az ki. Dün saatlerce ağladı susturamadık diğerini yaptırmayı düşünmüyorum. Bugün doktora götüreceğim
Urassmom34 busbus10 evet hemşire bana ishal denk gelmiştir ishal yapmaz demişti. Bizimkinin kıvamı ishal gibi zaten ama yapmıyor mahvoldu günlerdir çocuk
Urassmom34 Yaz_duru doktorumuz bize 3 ay 15 günlüğe kadar vakti var demişti. Biz eczaneden aldık, kendisi gittiğimiz hastaneye aşıyı veren eczane tanıdığımızdı, sağlık ocağındaki hemşireye uygulattık zaten ağızdan veriliyor
Urassmom34 busbus10 evet kullanıyoruz gaz sorunu yoktu ama doktorumuz devam edin demişti, çocuğun aşıdan beri yaklaşık 10 gündür gaz sorunu var geceleri hep huzursuz
nxkfmdksmzm busbus10 ben rotayı yaptıramadım vaktini kaçırmışız daha doğrusu ben eşime laf anlatıp dinletene kadar vakti geçti sadece menenjiti yaptırabiliyorum. Onun da vaktini kaçırmadan bu hafta ilk dozunu yaptırıcam
Urassmom34 momdiary06 evet dün ve bugün verdim poposuna da sürmüştüm ara ara zeytinyağı veriyorum zaten.🥲 Çok şükür az önce masajla falan tavşan pozisyonunda yaptırabildim rahatlatacak kadar
momdiary06 Urassmom34 ya benimki de bugün öyle bir ağladı ki gazdan karnı davul gibi olmuş aşıdan mı anlamadım cuma günü vurdurmuştuk hala geçmedi mi yan etkisi ya
Urassmom34 momdiary06 valla 11 gün oldu yaptıralı kakasının rengi bile düzelmedi yemyeşil çıkıyor. Belki az kaka yaptığı içindir bilemiyorum ama çok da gazı var
Urassmom34 busbus10 ben bi arkadaşımın eşine ukraynadan getirttim çok önermişlerdi gaz sorunu yaşamadım. Espumisan ismi. Ama içeriklerini araştırdığımda sab simplexle neredeyse aynıydı zaten bundan önce de onu kullanıyordum
busbus10 Urassmom34 benım oğlum da 4. Gün yapıyordu yeşil kakası geçen gün 6. Gün yaptı birgün öncesi çok acı çekti yavrum eğer yapmasaydı doktora götürecektim
Urassmom34 busbus10 ay aynısı var ya ağlayarak kakasını yaptı. Neden böyle oldu bilmiyorum 😔 o kadar yoruldum ki psikolojik olarak da çok kötü haldeyim 4. Ay atağıyla birleşti sanırım
Urassmom34 Yaz_duru evet başka yapanlarda duydum. Ben hastaneden 10400 fiyat almıştım 2 aşı için, eczaneden menenjit ve rotayı 4-5 arası bir fiyata aldık. Bizim doktorumuz kabul etmişti getirin yaparım dedi ama hemşireye yaptırdık sağlık ocağında tanıdık vardı.
busbus10 Urassmom34 oda olabilir bugün 6. Gün idi yaptı iki kere yine ağlayarak bunu doktora söylediğimde normal diyo sanırım kasıyo kendini yaparken ondan dolayı ağlıyo
Urassmom34 busbus10 iyi şükür yapmış. Dün benimki yine 1 kere yaptı zeytinyağı veriyorum birkaç gündür iyi geldi gibi