12betul minikmisimben Ay hiç deme onu ilk zamanlar çok yaşadım meğerse tam ısınmadan koymaktan oluyormuş . Şimdi hamuru hazırlamadan fişe takıyorum . O ısınırken hamurunu ayarlıyorum . O sürede ısınmış olunca o yapılma sorunu kalmadı çok şükür
annesikjgg gamzesameturkoz makine değil ama bende taç ın döküm kare waffle tavasını kullanıyorum çok memnunum yapıştırma vs olmuyo temizliği kolay yerde kaplamıyo bozuldu etti derdi de yok mis gibi
minikmisimben 12betul anladım görümcem yaptı da hep ilk hamur yapışıyor dedi almaya niyetim vardı dedim öyleyse onla kim uğraşacak 😃
12betul minikmisimben Yok yok tam ısınmadığı içim oluyormuş . Cidden çok memnunum mükemmel . Biz ailecek waffle yemiyoruz . Ben pankek niyetine yapıyorum hamurunu 😅
minikmisimben 12betul markası neydi? Ben aşırı seviyorum öyle böyle değil😃 ama bazen hani çocuklar sevmiyor mesela dediğin gibi pankek gibi sabahları yaparım değişiklik olur onlara diye
ksbbk123 gamzesameturkoz benimki de korkmaz mia gerçekten çok memnunum hic yapışmıyor hatta yaglamiyorum bile ona rağmen hiç yapışma olmadi temizlenmesi çok kolay ısınınca yapıyorum 3 dakika içinde pişiyor kesinlikle öneririm
12betul minikmisimben Korkmaz mia benimkinin modeli . Isı ayarı var . Bana çok pratik geliyor pankek yapacağım zaman hem görsel olarakta seviyorlar
ksbbk123 gamzesameturkoz internet sitesinden trendyoldan aldım plakası çıkmıyor ama çok kolay temizlemesi hic yapışmıyor zaten
dorukanddogasmom gamzesameturkoz ben geçenlerde kiwi nin aldım yuvarlak minik, plakası çıkmıyor ama temizlenmesi kolay zaten yapıştırmıyor. Memnun kaldım