gamzesameturkoz size waffle makinası ilk çıktığı aydan beri kullanan bir kullanıcı olarak çok net söylüyorum ki korkmaz mia waffle makinası bekarken annemin evinde bunu kullanıyorduk 10 yıldan fazla kullandık bunun plakası çıkmıyor ama temizliği de zor değil temiz kullandığınız sürece ben çeyizime sırf plakası çıkıyor diye karaca funday aldım ama o kadar fark var ki hamurunun lezzetini bile o kadar etkiliyor ki anlatamam tekrar alacak olsam çok net korkmaz mia alırım hamurunun sertliği boyutu tadı her şekilde efsane yapıyor anneminki neredeyse 10 yıl sonra bozulunca yine aynısından aldı ilk aldığımda hatırlıyorum 100 liraydı 🫠🫠