Normal merak etmeyin bende çok zorlanıyorum çekerken ama onlar çok güzel çekiyor ben baya erken almıştım daha yaşına gelmeden kullanamaz diye kenarda duruyordu sonra bi verdim eline kendi kendine çekip içmeye başladı çokda güzel kullanıyor lıkır lıkır içiyor 😀