aiseeftun ben aslında hayatım boyunca zayıf bir insandım hiç kilo sorunum olmadı fazla yemek de yiyemem emzirme döneminde kızım geceleri uyumazdı süt olsun diye tatlı tarzı şeyler yedim sonra da akşam atıştırmalık işine alıştım 🙈 bu süreçte o alışkanlığı bırakmış olacağım aslında