gizememre gg3848 hayatım 3 hafta oldu 3 😂 her sabah öğünlerimi paylaşıyorum ben de aşırı motive oluyor 💕 bol eksiler 💕💕
gg3848 gg3848 ben üç öğün beslenemediğim için geç kahvaltı yaptım 11:00 de iki yumurtadan omlet domates salatalık roka yedim öğünlerimizi de atalım ki motivasyon olsun diye düşündüm 🥰 başlangıç kilom:72
beybitolat gg3848 bende bugün başlamıştım sabah ılık limonlu suyumla. Ama az önce kaşık kaşık fındık ezmesi yerken buldum kendimi nsjsjsjsjjs
gg3848 gizememre hahahah ben daha anca başlayabildim vallahi 😂 inşallah zayıflayalım artık hiç sevmediğim şey diyet yapmak🙈
gizememre gg3848 inşallah kuzum ya diyet zor ama kilo daha zor 🥲 dukan birasını tavsiye ederim ödem için
cicibebek 1haftadır diyetteyim iki kilo gitti bu da sabahki kahvaltım ☺️[https://mutluresim.com/images/2026/05/05/Xja20S.jpeg]
Kediperest Bir haftadır diyetteyim 1 kilo verebildim anca ama devam ara öğün kendime bulamıyorum ya yoğurt yemekten gına geldi
gg3848 Kediperest ben şu an diyetisyenle çalışıyorum birazcık da o yüzden öğünlerime fikir olması için paylaşmak istedim şimdi ara öğünümü atacağım🤗
gg3848 azad3 ben de öyleydim şimdi DIYETİSYENE başladım burayla birlikte motive olup zayıflayacağım inşallah siz de katılın bize🤗
gg3848 uykusuzanne__ teşekkür ederim vallahi ben de hiç sevmiyorum hayatımda ilk defa diyet yapmak zorunda kaldığım bir dönem yaşıyorum🙈