ayseferide74 Bende etrafımda güül ağacı yok birazdan gül satılıyor mu toprak saksı alıp balkonda yetiştiricem 😆😆😆 Tutarsa o gül ağacıyla yatıp kalkarım artık🤪🤪
Minigim38 cokbilmismom 7 sene kaynananıza inat mı yapmak istemediniz 🤣olur inşallah ya benimkide zamanla kabul oldu
ayseferide74 Minigim38 hızırlar bu gece gül ağaçlarını geziyormuş komik gelsede allah affetsin instigramda gördüm 😅😅
Beraninannesii Minigim38 Ben yeni bir araba ve bebek dilemistim elhamdülillah şuan ikiside nasip oldu. Bu yıl sağlık sıhhat bereket ve geniş bir ev dileyecegim😍🌸
Minigim38 Beraninannesii benimde evim küçük özellikle mutfağım 2 kişi zor hareket ediyoruz. Aslında şimdiki evi ve kaynanamgilin oturdugu evi satsak alabiliriz ama şuanlık eşimi ikna edemiyorum çünkü kaynanamgilin kirada gezmesini istiyor😒
Avent Bence inancla alakalı brn bebek çizmiştim sora oldu para cizdim ummadıgım yerden geldi görümcem çizmiş ona bişi oldugu yok😂
Minigim38 Avent gerçekten içten niyet etmek lazım. Abimin eşi de benle aynı anda çizdi pandemi gelini oldu gelinlik salon hersey tutulmustu o düğün çizmişti , bu sene boşandılar ve başkası ile düğün yaptı böyle de olabiliyor 🤷🏻♀️
aza754 Ev için anahtarı tuza batır falan diyorlar nasıl niyet edilir kağıda ev çizip koyuyordum saksıya hep
tugcepusat Minigim38 ev istedim araba istedim bir de evlat istedim ev oldu nasıl oldu kendi ailemin aile apartmanına kaşındık😂 bir evladım oldu çok şükür araba da yakında olacak gibi