Ben 2 sene önce dileyip gülün altına dikmiştim. dileğimde ev araba ve 2. Kez kızımın olmasıydı, para ve sağlıktı
Geçen sene Ev aldık tapusu bizde ama içinde kaynanamgil oturuyor
Arabamızın modelini yükselttik
Bu senede hamileyim ve kızım olacak
Maddi durumumuz önceki halimize bakarak iyiydi ama son birkaçdır eşimin yaptığı işe devlet yasak getirdiği için azaldı
Sağlık da hamile olduğumdan beri hastaneden çıkamıyorum
Sizinde kabul olan dilekleriniz var mı 🥰