Bebeğim tam 2 aylıkken spiral taktırmıştım yani çok büyük bir acı olmuyor sonuçta doğum sancısını çektikten sonra bu hiçbir şey gibi değil yani arkadaşımızın dediği gibi de hamile kalmaktan kork spiral taktırmaktan korkma şu an çocuğum 10 aylık 8 aydır ben kullanıyorum Çok şükür bir sıkıntısını görmedim o da devlet hastanesinde bakırlı taktırdım yani gayet de güzel de ilgiliydi çok da memnun kaldım ne kaymağı ne sıkıntı olmadı evet ilk zamanlar ilk iki ay kasık ağrılarım çok fazla olmuştu bazen yürütemeyecek derecedeydi ama geçti şu an elhamdülillah çok iyiyim hatta ben çok sancılı adet olmama rağmen adet sancılarımı en aza indirdi diyebilirim yani korkmayın bence sonuçta sizin bakmanız gereken bir çocuğunuz daha var yazık günah ona hani yine de sizin tercihiniz