umayim54 mervee775 konjenital pnomani doğduğunda yoğun bakımda yattı buna ek olarak solunum sıkıntısı da yaşamıştı bundan dolayı kontrole getirdik 6. Ayında herşey normal tekrar gelmenize gerek yok dediler
mervee775 umayim54 çok şükür darısı tüm şifa bekleyen bebeklere çocuklara ve yaşlılara şafi ismi ile şifalarını versin rabbim
kevserdemiraltun mervee775 kusura bakmayn yeni gördm. Şuan iyi şükr kontrollerimiz 1seneye kadar uzadı zamanla kapanacak gbi dediler bakalım artk raabbim şifa versin yavrularımıza
mervee775 umayim54 umayim54 aldım sizin dediğiniz doktora bnde randevu inşallah bizde memnun kalırız sorun olmadan döneriz