mervee775 Hayırlı akşamlar İzmit Kocaeli’de çocuk kardiyoloji doktoru arayışındayım bana destekte bulunur musunuz hangisi iyi isim soyisim olarak hangi hastanede özel dahi olabilir devlet hastanesi de olabilir
sblkcr mervee775 ben kızımı 2 aylıkken götürmüştüm prf abdulkadir babaoğlu gerçekten çok ilgili bi doktordu
kevserdemiraltun mervee775 prof doktor abdulkadir babaoğlu kendisi çok başarılı bir doktor yıllarca gittik çok memnunduk. Şuan emekli oldu özel muaynane açtı diye biliyorum.
bser mervee775 Abdulkadir Babaoğlu kliniği vardı ama üniversite hastanesine geçecekti alanında çok çok iyi bir hoca
kuzey2305 kuzey2305 benim bebeğimde hemanjiom damar beni var 1 yıldır kalp ilacı kullanıyoruz lekeyle ilişkilendirdikleri için 1 yaşına geldi dokorda kalbinde problem oluşturdurdu mu diye kontol ettirmek istiyorum
mervee775 sblkcr geçmiş olsun hanımlar kevserdemiraltun dediğiniz doktoru araştıracağım desteğiniz için teşekkür ederim
mervee775 umayim54 umayim54 aldım sizin dediğiniz doktora bnde randevu inşallah bizde memnun kalırız sorun olmadan döneriz
umayim54 mervee775 konjenital pnomani doğduğunda yoğun bakımda yattı buna ek olarak solunum sıkıntısı da yaşamıştı bundan dolayı kontrole getirdik 6. Ayında herşey normal tekrar gelmenize gerek yok dediler
kevserdemiraltun mervee775 kusura bakmayn yeni gördm. Şuan iyi şükr kontrollerimiz 1seneye kadar uzadı zamanla kapanacak gbi dediler bakalım artk raabbim şifa versin yavrularımıza