_birbebekannesi_ nurzeyd06 Allah yardımcınız olsun, Ablamın oğly öyıeydi 1,5 yaşından sonra kendi-kendiliğnden düzeldi, hiç bir sağlık sorunu ve gelişim geriliği de olmadı, insAllah sizde de çabucak geçer