Diş döneminde dahil doktorlar 38 derece üstüne verilmeli diyor. Benim bebeğim 4 buçuk ayı geçti. Ağrısı olduğu belliydi. Kafasını tutuyordu, kulağına götürüyordu elini ama ateş yoktu, devamlı takip ediyordum. Bu şekilde ağlamasına üzüldüğüm için çay kaşığını bile doldurmadan verdim geçen gün. Tatlı kaşığı çok olmuş maalesef, ilaç gerekmediği durumlarda, fazlası zarar verir.