aleynaurfa
Daha yolun başındasınız , sık sık yetersiz hissediceksiniz ve hissettirecekler.
Yalnız yaptığınız doğru değil , parasetamol içerdiği için uyku yapar ve bu nedenle vermişsiniz zaten.
Ben diş döneminde dahi , gece inleme vs yoksa vermemeye dikkat ettim.Çünkü ne yaparsanız alışkanlığa dönüşür.Su gibi veren arkadaşlarım da vardı.O yüzden dikkat edin 🙏🏻