Bende 1ay önce kızımla tek uçtum. 15aylıktı kızım. Yanıma mama termosta su vs aldım. Uçak kalkmasına yakın hazırladım mamasını kalkışta içirdim kulakları rahatsız olmasın diye. Bebek arabasını kapıda teslim ediyorsunuz inerken yine kapıda veriyorlarmış ama benimkini vermediler hava yağmurluydu ıslanmasın diye bagaj kısmından gönderdik dediler. Tek mi uçacaksınız bilmiyorum beni yoran sadece bebek arabasını da banttan geçirtiyorlar bebek kucağımdayken bebek arabasını kapat vs beceremedim güvenliğe bebeği verdim ben bebek arabasını kapattım banttan geçince açıp aldım kızımı. Uçağa binerken de görevliden rica ettim bebeği tuttu ben arabayı kapatıp teslim ettim. Geri kalan her şey güzel geçti yolcular da çok yardımcı oldu kabin çantamı vs kabine yerleştirdiler. Yanlışlıkla bi koltuk arkaya oturmuşum hostes yer değiştirmeze gerek yok bebekle zor olur dedi diğer yolcu öne oturdu herkes çok anlayışlıydı.