Kızlar bayramdan sonra belki memlekete gitme ihtimalimiz olabilir annemle ve iki çocuğumla, daha önce hiç uçağa binmedim 2 yaş ve şu an 4 aylık bebeğim var, havaalanından girişten itibaren ne yapmam lazım, bebek arabasını yanıma alabilir miyim nasıl oluyor bagaja mı vermem gerek, bagaja verirsem bagaj hakkım doluyor mu, yanıma mama için sıcak su falan alabilir miyim, cam kavanozda mama koysam falan sıkıntı olur mu veya kızımın su şişesini yanıma alsam falan