haleleyla evet bencede erken ama bakıyorum millet şunu veriyorum bunu yediriyorum diye bir ton tarif videosu çekiyor. Kendimi, çocuğumu kıyaslayan bir insan değilim aslında ki insanların yaptıkları şeyleride çok abartı bulurum ama işte şimdi yemezse ileride beslenmesinde bir sorun çıkar mı çıkmaz mı diye düşünüyorum sadece. Sürekli irmikli yulaf unlu şeylerde verip sıkmak istemiyorum. Muzu seviyor ama kabız yapar diye az az veriyorum.
Her şeyi birleştirip yapılan değişik tarifler benim midemi bulandırıyor ben yiyemem onada yedirmeye içim el vermiyor.
Yani demem o ki aslında şimdi verdiğim şeyleri 1-2 kaşık falan anca yiyor öyle videoda gördüklerim gibi her şeyi yemiyor. Bunlar bebeğim büyüdükçe normal porsiyona dönüşür mü yoksa yemeyen bir çocuk mu olur?
Seçici olmasını anlayabilirim ama hiç yememesi çok sıkıntı.