surprizbebe neslihanvural korkmaz kesinlikle. 13 yıldır kullanıyorum taş gibi. Artık pilavı da çelikte yapıyorum. Herşeyi çelikte yapıyorum
numbkt neslihanvural bence fissler de çok iyidir. Düdüklüsünü kullanıyorum taş gibi bilirsiniz. Zaten bence bu almanların markaları çok kaliteli oluyor çelikte. Bizim Türk markalar fasa fiso malesef..
Kuzey_Melis_Momm neslihanvural Gerçekten öyle ben aynı problemi çatal bıçak setinde de yaşıyorum onuda yeni kullanmaya başladım oda paslanıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️