justmoon777 Sizi şimdi çok daha iyi anladım, emzirirken yazmak gerçekten zor olabiliyor. :) Silikon uç süreci gerçekten çok yıpratıcı, sizi çok iyi anlıyorum, neredeyse iki ay cebelleştik fakat o uca alıştıkça süreç zorlaşacak Ama sakın bebeği aç bırakarak denemeyin, hem siz üzülürsünüz hem süreç zorlaşır. Bizim sırrımız sağdığım sütü memeden şırıngayla vermekti, mama ile yapan tanıdıklarımda oldu. Bebek şırıngayla doyduğu için halsiz kalmadı, emme refleksi de memeye yöneltti🌸