Yoğun bakıma bebeğim 7 günlükken girdi. Biberon ile takviye verdikleri için meme reddi yaşadık. İnsan üzülüyor aç diyor bu çocuk biberon ile vermek istiyor ama sakın öyle yapmayın naçizane tavsiyem. Biberon kaşıklar var onu deneyebilirsiniz. Ama sakin zamanlarda çok aç olmadığı zaman uykulu zamanlarda vermeye çalışabilirsiniz. Ben mama vermek zorunda kaldığım için eds sistem şeklinde yapıyorum. Eğer bu konu hakkında yardım isterseniz mutlaja destek olurum. Pes etmeyin, her fırsatta verin , bebekler inatçı değiller kabul edecektir.