Tatlican bugün çocuk ve ergen ruh sağlığına götürdüm 4.5 yaşındaki kızımı. Kaygılı bir çocuk çok ağlıyor dedim. Toplumun aksine kaygılı çocukları çok severiz biz dedi. Kaygı zekilikle alakalı bir durum, topluma faydalı birey demektir ağlıyorsa engelleme diye ekledi. Peki akran zorbalığına uğrarsa ilerde dedim. Onu da kendisi kazanacak her zaman yanında olamazsın buna da mani olma, bağımşı bireyler istemeyiz dedi. Balık yağı önericem dedi ilk başta içerisinde stikolin var asla ilaç gibi düşünme beyinsel olarak rahatlasın dedi. Kızıma bir kaç soru sordu cevap verdi hatta ağladı bir soru karşısında. Vermiyorum kızın küçük henüz ve gerçekten çok akıllı mizaçta etkili tabi ama Eylül de gel balık yağına başlayalım, oyun terapisi, herhangi bir spor ya da sanat dalına muhakkak yönlendir dedi. Bende çok üzülüyordum yani artık ağlama diye susturduğum zaman oluyordu nadir de olsa. Bırakma kararı aldım ☺️