nnoktaa
Duygularını bastırmadığımız için ifade edebiliyorlar bence. Büyük oğlumun geçtiğimiz aylarda dedesi hastanede yatarken her hastane ziyaretinde ağladığını biliyorum. Herkesin gereksiz teselli lafı “erkek adam ağlamaz oğlum ağlama” Hayır dedim, ağlayacak. Bırakın. Biraz gözyaşı dökmesi, hissettiği duyguyu yaşaması onun için bir kayıp değil kazanç. Etrafımız hissetiği duyguları düzgün ifade edemediği için saçma sapan duygulara eviren gergin insanlarla dolu, öyle olmasından çok daha iyidir. Her şeye ağlayan bir çocuk değil iki oğlumda ama duygusal tepkilerini bazen benim bile tepkilerimden çok daha doğru veriyorlar. ☺️