poyrazmom6 tazeanneyimbennn şimdilik iyi gidiyor canım haftada bir tartılıcam 1-2 gün sonra tartılırım muhtemelen daha önceden de diyet yaptığım için zorlanmıyorum ama gün içinde protein ağırlıklı besleniyorum
poyrazmom6 tazeanneyimbennn Önemli olan tekrar başlaman bence olsun arada kaçamak yapınca da güzel oluyor yoksa diyetin tadı olmaz hahahah
tazeanneyimbennn poyrazmom6 dişim çok ağrıyor puding falan yedim sert şeyler yiyemiyorum canım bozuldu diyet biraz ama devam kfkdk