tazeanneyimbennn bende geçen hafta başladım. araştırdğıma göre herkes aynı şeyi demiş, kalori açığı oluşturman lazım. bende ona göre ilerliyim dedim günlük almam kalori miktarını hesaplayıp ondan 300-500 az kalori alıyorum. ama yeme içmemi kısmadım sadece tek sorunum gece atıştırmak abur cubur falandı onlarıda kestim. 1 haftada şuan 3 kg vermişim. ama şunu anladım ki en kalıcı kilo yavaş verilen kilodur. hızlı kilo vermek cidden ya kastan veriliyor yada ödem gidiyor :( umarım hedefimize ulaşabilirizz