11-11 bizde yoğurt konusunda sıkıntı yaşıyoruz aslinda yiyor ama gaz çok yapıyor
Çorbayı da ben yarım patates bir havuç yarım kabak yapıyorum ama bu iki öğünluk oldu sen ne kadar istersen ona göre ayarla kalanını ben icmistim baharat atıp ama bu sefer iki gün yer diye kavanozladim dolaba kaldırdım içine şehriye attım bir defa ama tadını sevmedi bir de unutma içine bir çay kaşığı zeytinyağı kat pişirip blendrdan geçirdikten sonra