maggie
40 gün çok erken bence tatlım, biraz zaman tanı kendine 💓 Ben 4. Ayda önce kendim başladım iki hafta kadar, sonra bebeğimin alerjisi çıkınca bir şeylere diyetisyen desteği ile devam ediyorum şimdi emziren anne diyetine. Şimdilik 5 kilo verdim, bir ay oldu. Yavaş olsun kalıcı olsun 🙏🏻Sütün biraz otursun ondan sonra bence odaklanın buna 🤍 öyle ya da böyle bir gün vereceğiz, 9 ayda aldık bu kiloyu 9 günde veremeyiz.
Diğer arkadaşlara da tavsiyem şok diyetler yapıp metabolizmanızı da yormayın. O şekilde verilen kilonun geri alınması kaçınılmaz. Yavaş ve sağlıklı adımlar ile spor ile destek ile ilerleyin bence canlar. 🤗