Edax inşallah rabbim şifasını verir derdi veren dermanı da verir tabi ben sadece ömür boyu atlatamayacagı bir şey olsun istemiyorum bir daha çocuk yapmam yasak buna da izin vermiyorlardi ben kendim baskı yaptım aileme çok şükür ikimiz de iyi hayattayız sabretmeyeyim de neyleyim allah.yardimcim yardımcımız olsun evlat çok farkli bir şeymis allah isteyen herkese ikram.ve nasip.etsin