Hanife5552 geçmiş olsun moralinizi bozmayin kalçada erken teşhis en önemlisi. Iyi bir doktora gidin ve ne derse onu yapın lütfen. Benim kızımınki cikikti 8 ay cihaz kullandık ve geçti çok şükür. Sizin acılarınıza göre doktorunuz en uygun olanı söyler çift bez diyebilir, tutus seklinizi gosterebilir ve kontrole çağırır ona göre tedaviye devam eder korkmayın , panik yapmayın bunu yaşamış anne olarak söylüyorum ve sizi cok iyi anlıyorum.