Bu kadın bence insanların akış sağlığıyla oynuyor biz şunu yap diyoruz dalga gecer gibi cevaplar veriyorsun! Basıma gelmiş 3 ay boyunca ben ve yenidoğan bebeğim zor süreçler yaşadım diyom ve sana burda yardımcı olmaya çalışıyorum yaptığına bak… ben uyuzum diye bebeğimi 3 ay emzirmedim ve benim bebeğim anne sütünü sadece hastanede tattı sütüm bu uyuz yüzünden kesildi bebeğim şuan 16 aylık ve vicdan azabı çekiyorum bebeğime bir damla süt veremedim diye. Farklı düşüncelere işte….