aclcicek eczanenin hazırladığı vazelin kükürtlü bir karışm var onu kullanmanız gerekiyorr ben 2 ay çektim nişanlıyken snra eczane bi kremi hazırladı 3 gün sürdüm 4.cü gün duş aldım 1 hafta sonra tkrar sürdüm 3 gün bu karışımı evde uyuz olan veya olmayan herkesin kullanması gerekiyor cnku uyuzun uzn bir kuluçka dönemi oluyor oyüzden herkesin kullanması gerekiyo