Nsrn1 metekaanmomm benim ilk gittiğim konserdi Emre Aydın konseri 😄 sene 2008 Maraş’ta üniversitenşn bahar şenlikleri oldu oraya gelmişti. Abimle ve o zamanki manitasıyla birlikte gitmiştik aşırı iyi konserdi 😄