Pamukhanim_ Geceye bir şarkı bırakıyorum 🎶 Saygı1 Mustafa Sandal bölümünü izlerken Mustafa Sandal’ın Adı İntikamdı şarkısını ilk defa dinledim Afra’dan ve gerçekten çok hoşuma gitti. Bu geceye benden bu şarkı size🤍 Hadi siz de geceye bir şarkı bırakın 👇
metekaanmomm Nsrn1 ahh yaa üniversite sınavına girmeden bir gün önce konserine gitmiştik böyle bir şey yok o kadar guzelkii bağıra cagira aglamistim
Nsrn1 metekaanmomm benim ilk gittiğim konserdi Emre Aydın konseri 😄 sene 2008 Maraş’ta üniversitenşn bahar şenlikleri oldu oraya gelmişti. Abimle ve o zamanki manitasıyla birlikte gitmiştik aşırı iyi konserdi 😄