tugceilealin Ahsen51 bizde bugun aldik post acicaktim bende doktorum 6 kilo bebege 6 damla dedi ama eczaci da 5 yeterli dedi ben sanirim 5 damladan yanayim Peki kullanimi nasil olcak mamadan once mi sonra mi verilcek bilgisi olan varmi
Ahsen51 tugceilealin pek farkedeceğini sanmıyorum açlık toklukla ilgili bişey denilmiyor ama sadece keyfi yerindeyken versek iyi olur malum pek sevmiyorlar böyle şeyleri..ben bugün vermedim yarın başlıycam inşallah bakalım
merve5561 morsevenfilolog bize de dr.bu sefer sidefer önerdi bestiron sevmedi.kizim sidefer sever ınsallah
Tugceeeee12345 Ahsen51 bence 5 damla versek yeterli diye düşünüyorum şimdi başlamayacağım ben yaza doğru suan Demir hücrelerde bakteri ve virüsleri yaşatıyor dedi doktorum
Ahsen51 Tugceeeee12345 bizede hemen başlamamızı söylediler zaten 8 9 aylıkken kan değerlerine bakıp ona göre devam edilip edilmemesine karar veriliyo diye biliyorum ben
0znur Bizim doktorumuz 1 damla kullanmamizin yeterli olduğunu söyledi. Hatta baya hesaplama falan yaptı. 1 damla karşılıyor dedk
Attent Ahsen51 canim kilosu kac sa ona göre damlat ağzına mesala benim ogln 8 kilo e 8 damla veriyorum hicte kabiz olmadı