merve5561 Ahsen51 Ya ocean kullanıyorduk hicbir yerde bulamiyorum eczaneler çevre illere bile sordu yok kızım onun tadını çok seviyordu bestiron aldik sevmiyor demek buldunuz ocean ne guzel bu arada evet kilo bası 1 damla
Shylkyc Ahsen51 damla olarak bilmiyorum ama o cam kısımda 0.5 ml yazan yer var. 2 kez oraya kadar çekip veriyorum. Dr öyle demişti. Bu arada kızım 7 buçuk aylık 10 500 kg. 4 aylıkken de aynı verdiriyordu.
Ahsen51 merve5561 evet zor bulunuyor hiç bi eczanede yoktu bi tanesi depodan getirtti..Bende kilo başı bi damla diye biliyorum ama çok yğun bi damla o yüzden tereddütte kaldım sormak istedim
morsevenfilolog merve5561 Bizim de eczacımız artık gelmeyecek dedi. SideFer kullanmaya başladık bu yüzden. 🤦🏻♀️
Ahsen51 Tugceeeee12345 evet kilo başı bi damla diye biliyorum bende ama işte bi yandan da kafam karıştı
Tugceeeee12345 Ahsen51 bence 5 damla versek yeterli diye düşünüyorum şimdi başlamayacağım ben yaza doğru suan Demir hücrelerde bakteri ve virüsleri yaşatıyor dedi doktorum
Ahsen51 Shylkyc bu ilacın yokki içinde propektüs özel ilaç olduğu için mı aceba..danışma hattını aradık numaramızı aldılar arayacaklarmış
Ahsen51 morsevenfilolog evet ya bizde zor bulduk neden bulunmuyor aceba ilaçta bi sıkıntı mı varki bi şüphe uyandı benimde içimde
merve5561 morsevenfilolog bize de dr.bu sefer sidefer önerdi bestiron sevmedi.kizim sidefer sever ınsallah
morsevenfilolog Ahsen51 Artık üretilmeyecekmiş diye duydum ben ama ne kadar doğrudur bilemedim. Bilen varsa Bilgi verir belki. Bekleyelim bakalım. 🤗 Doktorumuz SideFer önerdi onun yerine, isterseniz bir danışın. 🌸
goncaksp Biz de eczaneye söylüyoruz 1 gün içinde getiriyorlar. 8 kilo 8 damla veriyorum.( Kilosu kadar damla)