nbyrktr Ben şimdi foruma baktım 25 aylık yeni yürüyen var önüne balon koyduk diyordu onu deneyeyim ben bir balona bayılıyor siz de isterseniz bir deneyin insallah benimki yürüdü diye birbirimize haber verdiğimiz günlerimiz olur
nnoktaa hazal_karaca elinden tutup yürüttüğünüzde yürüyorsa bizim doktor onu yürüyor kabul ediyordu. Sadece cesarete ihtiyacı var. Arkadaşımın oğlu da 19 aylık yürümüştü. Biraz kilolu bir bebekti. Şu an gayet güzel yürüyor.
erenm Bu ay sonunda 18 aylık olcak hala yürümüyor heryere tutanarak gidiyor elinden tutuncada yürüyor ama ellerini bırakmıyor korkuyor bende bekliyorum bakalım 18 aylık olunca kontrole götürücem
momyali hazal_karaca Hiç korkmayın bebeğiniz sıralamayı yaptıysa yürüyecektir elbet benim oğlum da 17 buçuk aylık yürüdü aynı sizinki gibiydi sadece cesarete ihtiyaçları var . Elinden tutmak yerine kolundan tutun elde olunca alışkanlık yapıyor birde koltugun üstüne sevdiği bı oyuncağı koyun önce kısa mesafe sonra daha uzun olacak şekilde gibip almasını teşvik edin biz öyle yaptık bigun birden kendi kalkıp yürüdü şimdi durduramiyoruz 🥰