Bebeğim 2 gün sonra 18 aylık olucak. Ellerinden tutuğumuz zaman yürüyor hatta çok seviniyor. Bi ay önce küçük market sepeti vardı onu ittirerek yürüyordu kendi başına ama şuan hiç yok hemen emekliyor bırakınca. Ellerinden tutup yürüttüğüm esnada afferin oğluma ne güzel yürüyor tarzı şeyler söylüyorum tekrarlaması için ama başka neler yapabilirim. (Cumaya salladım olmadı😂)