boymom1_ iletişim eksikliği yatatir tv açmak uzun süre ekran saatleri olmasi,çocuk çoğu seyle ilgili tepkisi olmaz,norön bağlantılari kuramayacak duruma gelir ilerleyen zamanda yani robotlasma diyelim ve tabi otizm gibi belirtileri olur iletisim eksikligi yüzünden, çocuğun zekasinin gelişmesi için karşılıklı iletişim lazim konusma çok kelime duymasi