Ebrubulut merhaba 39+6 da suni sancı ile doğum yaptım. Ondan önce sadece 3 gün nişan geldi ve 2 cm açıklığım ve son 3 gunde yalancı sancım vardı. Bebek kakasını yapmasın diye o gün bu şekilde doğum planlandı. Sabah 9 da düşükten sancı başlatıldı dozunu artırmadılar çünkü kendi sancılarım da artmış nst ye bağlıydım hep duşa giremedim ara sıra yürüyüş yaptırdılar çömelme hareketleri yaptm suyum gelmedi. Saat 1:30 lavman yapıldı, sancılarım baya aralığı düştü. Gözümden yaş akıyodu son 1 saat sancılar zorladı ama hep yürüdüm izin isteyip. Epidural istemedim daha fazla sancıdam ötürü acı çekmiceksin dediler iyiki de istememişim. Suniyi kapattılar o yüzden. 2:30 da tekrar açılmama baktılar 10 cm tam açıklık dediler biraz ıkındırdılar çatalda bebek yukardaymış sonra suyumu patlattılar sonra tekrar ıkındırdılar bebek aşağı inince doktorum çağrıldı 3:05 te doğum yaptım. Ben hiç bağırmadım gücüm azalmasın diye doğumda bile. Çok fazla ıkındım çok yoruldum ama doktor ve ebemin dediklerini uyguladım yırtılma kesi yok içten her ihtimale karşı bi dikiş atıldı çok kanamam olmasın diye. sormak istediğiniz varsa detaylı daha anlatırım.
Ve yan odamda biri vardı o da aynı benle başlatılmış suni ama açılma artmamış kadın çok yorulmuştu akşam 10 da epidural istedi hiç bi ebe ve doktor önermedi sancıyı hissetmezse daha da uzar diye ama 2 saat sonra doğum yaptı yani gece 12 de