Ebrubulut Bugün arkadaşım bebeğin suyu azaldı diyip yatış vermişler suni sancı vermişler kendinde doğum belirtisi yoktu suni sancı kaç saatte etki ediyor ve doğum kaç saat sürüyor ilk gebeliği
Marianne Ebrubulut suni sancıyla başlayıp sezaryenle bitmişti benimki. Boşuna sancı çektim, 10 saat sürdü.
Gzdzeynep Ebrubulut ilk doğumum su gelişi suni sancı 22 saat sürmüştü. 24 saate kadar beklenebiliyor diye biliyorum ben de. İlk doğumlar da uzun sürebiliyor.
Elfgrn Ebrubulut Planlı suni sancılı doğum yaptım. Başlangıç ve bitiş toplamda 4.5 saat sürdü. Herkesin süreci farklı ilerliyor. 0 doğum belirtisi ile girmiştim çok şükür hızlı ilerledi. Ben açıklık 6-7 cm olana kadar birşey hissetmedim sonradan adet sancıları gibi hafiften başladı şiddetlendi.
cizgilidefter Ebrubulut benim de doğumum suni ile başlatıldı. Sabah 8 de nst ve ilaç ile, 13 e kadar sürdü ancak açılma olmayınca ve bebek strese girince sezeryana dönüldü. Doktorum 24 saati de bulabilir suni ile hazırlıklı ol demişti
Ebrubulut 1arasss Marianne Hatice001 Ya bilmiyorumki sancı vermişler ama hâlâ kendinde bişey yokmuş ağrı felan ne kaadar sürede etki ediyor
Ebrubulut 1arasss devlet hastanesi orası bilmiyorumki suyu azalmış yatış vercez diyip suni sancı vermişler dogmassa öyle sezeryanla demişler
Hatice001 Allah yardımcısı olsun canım benim ilk doğum da suni sancı verdiler sonrası felaket oldu. Ben 4 saat zor dayandım ve hiçbir doğum belirtisi yoktu
Hatice001 Ebrubulut yarım saat sonra ağrı girmeye başladı ama öyle kötü bir ağrı değildi ama rahatsız ediyordu. Sonrası felaket zaten.
Marianne Ebrubulut hiçbir ağrı hissetmedim, sancı nst de vardı. Kordon dolanmıştı. 41 haftalık doğum yaptım.
bebikoluturtle Ebrubulut vallaha benim yatışım oldu doğum 22 saat sürdü normal doğum yaptım tam hatırlamıyorum ama öğle vaktiydi suni aldığımda 3 4 saat sonra doğurdum ama benim sancım vardı hep hafif hafifti sonradan arşa çıktı
hayalperest2310 Ebrubulut ben ikinci doğumda suni alarak 5 saatte doğumum olmuştu sancı açılma hiçbir belirti yoktu Rabbim yardımcısı olsun tek avazda kurtulsun inşallah
g0mze Bende 41. Haftayı doldurdum suniyle doğım yaptım. Sabah 8 de vermeye başladılar akşam üstü 4 de doğurdum. Biraz vücudun hazır olmasına bağlı. Kişiden kişiye değişir.
pudu Belli olmaz suni sancı işe yaratanlar genelde 3-6 saatte doğuruyor ben 18 saat suni sancı aldım alttan balonla doğuramadım sezaryene aldılar
Nrkzy Ebrubulut bende de hiç belirti yoktu 41 hafta falandı sanırım suni sancıyla doğum yaptım suyumu patlattılar . Sabah 6 da hastanedeydim 8 gibi sancı başlattılar akşam 22:45 gibi doğum oldu.
aylaozkir Ebrubulut ilk doğumsa eğer biraz uzun sürebiliyor ben 32 saat suni sancı çektim benimde ilk doğumumdu hiç açılma yoktu gittiğimde