Nacafa [silindi] bu da yapay zeka maalesef ki. Bir ara eşimin kalbine indirmek için bende elimi çekip zekaya yükleyip elimde çiçek varmış gibi resmetmesini istedim direkt yaptı sjjsjs
[silindi] Nacafa yapay zeka oyle bir hal aldiki millet hayal dunyasindaki hayati yasiyor cok uzucu vallahi
[silindi] shi ilk fotografi yapay zeka olarak attigim icin kimse inanmiyor diyebilirsin mesela yoksa emin ol senin asgari ucretle bile aldigin bu takimin ben fabrikasini satin alirim sıkıntı mevzu para degil zaten 😂
Nissy [silindi] Asgari ücret mi? Yurtdışına gitmekte, ordan getirmekte, burada almakta çok kolay demişti. Abartıyorsunuz demişti. Asgari ücretle gerçekten bu fincanları almışlar mı.. Duruma çok uygun bir laf biliyorum ama söylemeyeceğim 😅
shi [silindi] asgari ücret 😂😘 tmam güzelim sizsiniz yapay zeka yaptgımı söylemedim sizlerin iması 😂 beneğim uyandı siz konuşun aranızda ben daha sonra görürsem katılıcam 😂
shi Nissy canım asgari ücret aldıgımız yok onların imasıydı bende kabul ettim onada yapayzeka derler çünki asgari ücrete çalışıp geçinebilen insanmı kaldı Allah aşkına asgari ücretli olupta bunu alan kafayı yemiştir zaten gerçekten ugraşamıcam beynim yandı 😂
[silindi] Nissy asgari ucret aldigini yazmis yukarda simdide inkar ediyor gercekten ne dediginin farkinda degil😂
forumgurmesi [silindi] Hala alabiliyorsan diyor. 2 3 bin lira ne zamandır zenginlik kıstası oldu anlamadım, laf sokmaya çalışanlar felan da dahil olmuş görev tamamlandı😅
[silindi] forumgurmesi 2 3 bin lira ne zamandır zenginlik kıstası oldu anlamadım Darda olana çok para demekki 😂😂
shi [silindi] o bayanın imasıydı onlarıda okuyun asgari ücret giriyor evinize diyor beni tanımadan bende evet öyle geçiniyoruz şükür die ironi yaptım ama sen bunu anlamamışsın 😂😂
Nissy shi Kendiniz demişsiniz asgari ücret diye, ben nereden bileyim. Ona şaşırdım bende. Asgari ücretle pek akıl kârı değil çünkü.
forumgurmesi [silindi] Yazık diyorum başka bir şey demiyorum. Alabilecek durumum varken almıyorum demek ben zenginim demek mi acaba çok merak ediyorum :)
shi Nissy ben ironi yaptım bana yazan bayana tabiki asgari ücrete bunu almak yerine farklı takımlar alırdım
[silindi] forumgurmesi Düzgün birseye benzese zaten alırdık allah askina cidden pahali birsey de degil niye bukadar pahaliymis gibi hava malzemesi oldu onu anlamadim şoklardayım fjjfjfj populer kulturun koleleri almaya devam etsinler bosver 😂
canmanayvesuyu shi asıl sen şaka mısın ya belli yapay zeka olduğu salak değiliz ya 🤣 vardır yoktur beni ilgilendirmez alamadığın için mi falan diyince sen seviyeni belli ediyorsun zaten
shi [silindi] önemli yerleri es geçmişsin ama beni okadar vurguluyorsun ki sadece benim yorumlarıma odaklısın 😂