shi muhtemelen sizin eve asgari ücret veya benzeri bir para giriyor ve alamafığınız şeyleri size aitmiş gibi gösterip kendinizi tatmin ediyorsunuz, sizin adınıza üzüldüm de açıkçası. Yaptığınız yapay zekayı salak olmayan herkes anlar. ben siz alamadınız demedim niye ai ye yaptırdınız dedim. Evime giren para gayet iyi ama ben bu fincana o parayı vermem. En sevdiğim fincanım da BİM’den aldığım bu arada😂🤣